"Samma gamla visa men vet inte vad det är. Förlåt"

Det blev ingen färgning av hår igår så jag gjorde det idag. Samma sak med målningen. Men den är också gjord :-) har även storstädat idag.
Både jag och Rickard har haft torsdag idag så vi blev så besviken när vi insåg att det bara är tisdag och Alvin inte kommer hit imorgon... :-/

Det är så kul att se hur Alice växer! Fort går det. Hon åker runt som en virvelvind på golvet så fort hon är vaken. Hon vill aldrig ligga på rygg längre. Nätterna är lugnare så nu är jag så mycket piggare. Känns skönt!

Idag somnade jag och gumman på soffan i en och en halv timma. Himla skönt! Rickard spelade FIFA så han var nöjd han med ;-)

Nu ska jag göra lite övningar som gubben la upp åt mig. Nån gång ska man börja med träningen och lite är bättre än ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0