Fredagkväll.

Vilket Skitväder det har varit och är fortfarande. Var ut i regnet för att hämta hem lilleman men sen har vi varit inne och myst hela dagen. Det blev hemmagjord pizza till middag, som Alvin var med och gjorde. Det tyckte han om! Alice har suttit i babysittern och skrikit högljutt medan vi lagade mat. Hon har fått för sig att skrika allt vad hon kan så fort man sätter ner henne. Och arg kan hon bli!! Sen har jag försökt amma henne så ofta jag bara kan nu under dagen så får vi se om natten blir nå bättre... Hon kan också vara inne i nån tillväxtperiod och då är det bara att gilla läget, dag som natt.

Alvin somnade vid åtta, Alice sussar sött i sin säng också. Känns skönt att ha fått in såna rutiner att hon somnar själv i sin säng. Hon är bra duktig!

På onsdag är det dags för spruta, känns mindre bra. Tycker det är jobbigt att se de små ha ont... Men jag har bett Rickard följa med. Känns bra för mig om inte annat ;-) Då blir det vägning och mätning av damen också.

Nu då barnen sover ska jag passa på att snusa ordentligt på min älskling. Det behöver vi. Massa kärlek. Man får inte glömma bort varandra i allt detta småbarnsliv.

Sleep tight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0