Jag är lyckligare nu.

Hur kan man gå från älska till att hata egentligen? För visst har jag älskat honom en gång för länge sen. Eller gjorde jag det? Eller trodde jag bara att jag gjorde det? Det finns många frågor men fan inga bra svar. Kunde jag skulle jag göra allt på mitt sätt.

Man ska inte gräma sig över saker som varit. Men då dom fortfarande är/finns fast jag försökt fly så många gånger så måste jag hitta ett sätt att fungera ändå. Ibland känns det som att allt vore så enkelt om han bara försvann. Men livet ska tydligen inte vara enkelt... Men kunde inte nån annan än just jag få det jobbigt?

Är du lycklig utan mig? För jag har aldrig varit lyckligare än nu då jag är utan dig. Även om vissa dagar är svårare än vad några av våra dagar tillsammans var, så är jag lyckligare nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0