Jag vet nåt som inte du vet

Jag vet att du ser bra ut. Men titta nära ser att inget annat har du. Stoltsera med fina vänner men kan du svara på vad dom verkligen känner. Vet du vad dom säger om dig? Vet du vad dom säger om dig till mig?

Så sorgligt, jag får beklaga. Och med ditt låtsaslim blir det svårt att laga.

Jag vet nåt som inte du vet. Du tror du sitter säkert. Du försvinner jag finns kvar.

Din status är svår att undgå. Du är störst. Vad tror du själv att det beror på?
Spenderar mer än du klarar. Får tacka pappa för att han så snällt betalar.

Så modigt, får gratulera. I dina skor skulle jag lätt kapitulera. Du ser ner på nån som jag.

Du är ingen mer än en sån som tittar ner på dom som skulle ta emot dig om du faller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0