Onsdag

Alvin somnade 18.30 igår och sov till 06.40 idag. Det behövde han!!! Jag lämnade honom på förskolan runt halv tio, då skulle dom precis gå iväg på promenad och ta kort på alla barnens hus. Idag hade dom gått förbi här :-)

Jag åkte till en kompis som nyss fått barn och snusade lite :-) har redan glömt bort hur små dom var!

Klockan ett var det dags för 3 månaders vaccinationen. Både mamma och bebis grät... Usch. Inge kul :/ tur älsklingen var med som stöd ( mest för min skull ;-))
Det märktes på lillan att hon hade lite ont en stund efteråt, men nu har hon sovit en bra stund. Får se hur det går. Tog även vaccination mot hepatit eftersom att Rickard är från ett annat land. Så jag vet inte hur hon regerar på det.

Hon följde vikt och längdkurvan exemplariskt, känns skönt :-)

Vikt: 5670g
Längd: 60,5 cm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0