Sliten.nu

Alice har fått för sig att vilja amma varje timma från klockan 00 och fram till morgonen... På dagarna äter hon inte lika ofta och jag försöker ge henne mat oftare under dagen för att hon inte ska vara hungrig om natten... Men om dagarna äter hon inte mer än 5 min åt gången, hon har inte tid helt enkelt. Det är för mycket som händer. Inorgon ska jag försöka mig på en annan metod se om det fungerar. Det är bara att prova sig fram men jag kan lova att efter 5 nätter utan nån sammanhängande sömn alls går jag i en annan värld... Ögonen svider hela tiden. Längtar till helgen så Rickard kan ta henne på dagen, så jag kan få vila. För hon sover inte mer än 1-1 1/2 timma i sträck om dagarna heller...

Jag försöker banka in i huvudet att det snart går över men då man är mitt uppi allt så går tiden oerhört sakta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0