Tisdag

Då vi har pappan ledig med oss hela veckan så tar han Alice så ofta han bara kan. Jag får vila. Han får umgås med sin dotter. Det behövs.

Imorse vaknade gumman 07. Så älskling klev upp med henne så jag fick sova. Sen kom dom in och väckte mig då lillan ville ha mat. Då klev jag upp, hade inte ro att sova längre. Så somnade hon vid 09 igen. Då kröp vi ner i soffan och kramades. Vid 10 vaknade hon igen så då blev det lek igen :-) klockan 12 åkte vi iväg på affären, vi hade med oss Mogge och Sandra också :-) snuttan somnade på två röda i bilen och sov till 14. Väl hemma packade vi upp varorna. Vid halv sex kom jag på att det var föräldramöte på Alvins förskola, så det var bara att ruscha i sig maten och cykla iväg för att vara där 18.30. Alice var hemma med Rickard. Hon hade somnat runt 19 och då jag skjutsade Rickard till träningen fortsatte hon sova i bilstolen. Sen vaknade hon nu vid halv tio och ville ha mat och nu sover hon igen.

Lite tråkigt är det att hon börjar somna så tidigt om kvällarna... Men hon sover ju tolv timmar per natt och ca 3-4 timmar under dagen.

Snart kommer älsklingen hem från träningen, då blir det mys <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0