Torsdag

Idag har snuttan fått smaka gröt för första gången. Det gillade hon skarpt! Hon kastade sig efter skeden :-) har märkt att hon varit intresserad av vad vi äter om hon sitter med, så då provade vi med gröt idag :-) det blev succé!

Gubben har köpt FIFA 13 så nu lär vi inte få kontakt med honom resten av den här dagen iaf :-P jag har fått mig en handdammsugare! Jag har nog aldrig blivit så glad över en dammsugare som nu. Himla lätt att använda vilket behövs då tiden knappt räcker till till städning. Både jag och Rickard provade den och blev förtjusta :-) nu är det ju roligt att städa!

Nu sover det lilla Grynet och jag ska sätta mig och Fippla med lite grejer medans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0