"Det kommer aldrig va över för mig"

Idag startade dagen halv sju. Sovmorgon för mig! Det här med sommartid is the Shit för mina kids och deras sovning. Vi myste hela morgonen fram till 10, då gjorde vi oss iordning och drog till Logopeden med lilleman. Efter det åkte vi hem, Rickard tog vi med oss hem också. Alice somnade i bilen och fortsatte sen sova i vagnen på balkongen. Jag passade då på att åka på banken och fixa nytt kort. Fick även hem handlingen till nya körkortet så det är betalt och skickat. Kommer väl i nästa vecka.

Då jag kom hem vaknade Alice precis så vi åt lite mellis och sen klädde vi på oss och tog en promenad. Sen blev det middag. Turkeynuggets med ris och sötsur sås, gott! Sen drog jag ut på en rask promenad blandat med lite springning. Ska försöka få igång kroppen så den orkar springa.

Nu sover barnen och Rickard ska snart på träning. Då blir det Ensamtid i soffan, skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0