"Jag drömmer drömmar om att alla försvinner, en efter en. Min äldsta bror och min bästa vän och alla dom som jag inte har än"

Idag gjorde vi morgon runt 06. Alice har sovit oroligt inatt så hon var såå trött vid 09 idag, så hon fick sova en stund då också. Sen skulle jag ner till stan och göra naglar. Jag gick till bilen och skulle starta den, den var lika död som en utsvulten bäver. Happ, bara att packa in kidsen i en buss istället. Tur jag har lättsamma barn som inte tjurade. Fina Julia tog dom medan jag gjorde mina naglar. Jag var "testdocka" till en tjej som skulle avsluta sin utbildning så jag var hennes slutprov. Så hon fick en godkänd utbildning och jag fick gratis naglar. Inte dåligt! Rickard kom sen ner på stan och hämtade hem barnen. Då jag kom hem, vid halv sju, hade han bytt till pyjamas på barnen och gjort dom färdiga för natten. Han hade även gjort mat till mig. Underbara man! <3 nu sover dock den underbara mannen sedan 2 timmar tillbaka. Han jobbar mycket nu, både vardagar och helger så han behöver vila. Jag sitter och ser bones. Snart läggdags för mig med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0