"Jag försvinner ibland. Och alla frågar vad jag tänker på. Men jag vågar inte berätta, för man får inte tänka så"

Idag är det skit piss tråkigt väder. Sovit för lite har jag också. Dessutom har jag ingen bil så jag måste gå till förskolan och hämta lilleman i detta skit piss tråkiga väder...

En sak med sånt här väder är att man får tända massa ljus och se film hela dagarna. Mysa under en filt och bara vara. Men om man måste ut som jag, då är jag bitter. Det var inte sånt här väder för 1 och en halv timma Sen, hade det varit det hade både lilleman och jag velat vara hemma och mysa.

Det är bara att bita i det sura äpplet ocj traska.

Igår hade jag vilodag från träning och idag kör vi igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0