Olikheter

Tänk vad olika liv alla lever! Jag skulle aldrig vilja byta bort nånting i mitt liv, utan barnen vet jag inte vad jag hade gjort. Dom fyller mitt liv med allt jag behöver. Och innan jag är 40 har dom flyttar hemifrån (förhoppningsvis). Det är många som tycker att jag inte har "levt mitt liv ordentligt" innan jag skaffade barn. Vadå ordentligt? Jag lever mitt liv precis som jag vill ha det. Fyllt med massa glädje från mina barn. Och om jag vill ut och resa mm så har jag all tid i världen sen, 40 är ingen ålder.
Jag ser bara fördelar med att jag blev mamma tidigt. Det är bara massa glädje, jag har aldrig tråkigt, jag har alltid saker att göra(precis som jag vill ha det). Jag förstår inte vad jag skulle gjort med all min tid om inte barnen fanns, vad gör man?


Just nu sover Alice en stund och Alvin ser på sitt bästa program, Nicke nyfiken. Och jag myser mitt emellan mina små troll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0