Små saker gjorda med kärlek

Jag har varit riktigt riktigt trött och slut i kroppen den sista tiden. Vet inte varför. Rickard tror att dessa månader utan regelbunden sömn har börjat ta ut sin rätt... Men jag är så envis och låter inte han ta Alice på nätterna när hon tjorvar. Men jag måste nog släppa lite och låta honom göra det.

Igår kom han hem med present till mig från body shop. Bara såna där saker som jag älskar! Hudkrämer, duschkrämer och annat lukta gott. Igår kväll då jag la Alice hade han fixat badvatten, tänt ljus, ställt upp ipaden så jag kunde se film medan jag badade. Underbara människa!!! Som tar hand om mig då jag själv glömmer bort. Han är min bästa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0