Aug. 01, 2013

Jag som trodde jag hade allt fixat med barnens kläder... vinterkläderna som jag hade var alldeles för stora för Lilleman så det fick bli att beställa en ny overall igår. Det blev en reima, tycker dom är dom bästa nu då han hoppar och leker så mycket som han gör. Så jag hoppas att han kan ha både overallen och skorna, dom bör komma imorgon eller på måndag.

Jag tycker det är svårt med vinterskor till Alice. Alvin har sina skoterskor som är toppenbra! Det blir dock inga såna till Alice, hon är för liten och dom är för klumpiga för henne att gå i. Funderar på ett par Kuoma baby skor. Kuoma har alltid varit bra skor.

Nu är det bara en och en halv vecka kvar tills Alice börjar förskolan... Ångesten är stor men jag vet att hon kommer få det roligt.

Igår lånade vi Lilleman en stund, det kändes så bra att få lite tid med honom! <3 Imorgon kommer han till oss igen, då blir vi äntligen hel igen!

Inatt var första natten som Alice inte vaknat alls. Hon brukade ju få välling vid elva men vi tog bort den för ca 5 dagar sen. Men klart hon har vaknat ändå vid elva men somnat om till slut. Men igår blev hennes sömn inte störd alls, utan hon sov fortfarande vid elva och sen då vi gick och la oss sov hon! och vi vaknade inte förrän halv åtta. Det är så skönt att hennes sömn inte blir störd pga vällingen längre. Mitt mål var att hon skulle sluta med vällingen på natten innan hon börjar förskolan och jag börjar jobba, mission completed!

Rickard var ledig igår och idag. Han jobbar i helgen så därför är han ledig mitt i veckan. Så igår fick jag sovmorgon och idag får min älskling sovmorgon.

Resten av dagen blir det mys med Lilla familjen. Får se vad vi hittar på.

Imorgon blir det massa massa mys då vi hämtat hem Lilleman!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0