Aug. 06, 2013

livet är bra förunderligt. En sak jag måste jobba på är att inse och acceptera att folk inte alltid håller med mig. men jag har svårt att göra det då det kommer till folk som är nära mig. För jag tycker att det finns ett slags vett i samhället där det bara är så att vissa saker gör man bara inte.

Jag brukar rannsaka mig själv, varje dag. Nu är jag säkert mer skadad än vanligt eftersom jag varit hemma så länge men jag analyserar mig själv och mitt beteende ibland så till den grad att jag knappt vet vem jag är. Det är otroligt jobbigt och krävande. Men jag tror också att jag har tappat en del av mig själv just nu. Just nu är jag bara mamma... jag städar, tvättar och tar hand om barnen. Jag älskar mina barn, det är inte det, men man måste få andas ibland...

åka på jobbet och tänka på nåt annat ån hemmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0