15

Igår blev det en heldag borta. Först blev det spontanshopping med Hanna och hennes söta Freja. Efter det drog jag till Lotta och Viktor. Himla trevligt och jätteroligt att vi funnit varandra. Lottas bror med familj kom förbi. Alice fick då leka en stund med deras son som är lika gammal som Alice.
Vid fem åkte vi därifrån och hämtade Rickard på jobbet. Direkt till affären och handla sen hem och äta. Blev en sen middag men så är det ibland.

Då Alice lagt sig la jag mig i soffan med täcke. Hade ont i huvudet hela dagen igår. Rickard satte sig bredvid och spelade sitt nya spel. Jag somnade med ipaden i handen vid typ 21. Idag är jag pigg!!

Alvin fick sig nya fodrade galonkläder igår, han har vuxit ur de andra. Tycker dom där kläderna är de bästa vid sånt här väder!

Idag blir det ut på äventyr igen. Plus städning och tvättning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0