21

Igår natt vaknade Alice vid 05 (som vanligt och ville ha mat) men den här gången gav jag inte med mig, och tio minuter senare så sov hon! Jag är fullt medveten om att hon vaknar och äter så många gånger om natten pga vana. Jag ska ta tag i det. Inatt åt hon 23 och sen 02. Och sov faktiskt till 06.30 imorse utan att ens vakna. Ljuvligt! Jag hoppas på att det fortsätter såhär. Nästa mål är att få bort 23 matningen. Då äter hon knappt nånting. Vid 02 tryckte hon i sig 250ml så då känns det som att hon är hungrig. En gång per natt kan jag ta. Man får ta lite i taget. Känns också som att jag har annat att fokusera på just nu som gör att jag inte tänker ta fighten med denna Donna. För det kan bli några vakna timmar per natt innan vanan är borta. Den orken har jag inte just nu. Och det är ju inte direkt så att hon mår dåligt över att få som hon vill ;-)

Just nu är fokus på att sova, äta rätt, träna och vara med barnen. Det är en vecka kvar av den här strikta, hårda dieten plus träning. Jag ska köra hårdare än nånsin. Efter den här månaden ska jag få in träning minst 3 gånger i veckan och sen fortsätta äta bra. Det är så många pusselbitar som ska passa ihop i vardagen. Känns som att det finns så mycket jag vill göra och så lite tid... Det gäller att prioritera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0