22

Vägning och mätning igår. Vågen står still, likaså centimetrarna... Kändes trist. Men det är bara att fortsätta kämpa och inte ge upp. Det är ändå 10 dagar kvar! Det kommer gå neråt men det tar lite tid. Jag tänker inte ge upp nu. Det får ta den tid det Tar. Jag har ändrat livsstil helt och det känns bra! Jag mår bra!
Kroppen mår bra!
Nu då bandysäsongen är slut så blir det till att köpa gymkort. Då har jag möjlighet att också åka iväg på kvällarna. Då blir det hårdträning fram till sommaren.

Vi köpte en ny vagn till lillan igår. Vi är supernöjda! Och det verkar Alice vara med för hon bråkas inte lika mycket då hon sitter i den här vagnen. Den kanske känns skönare att just sitta i.

Den gamla vagnen säljs imorgon. Känns bra att bli av med den så fort då den tar massa plats.

Jag hämtar Alvin klockan ett idag. Sen ska vi iväg å vara barnvakt åt min lillebror i nån timma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0