23

Solen skiner men det är kallt... Efter frukosten ska vi ta oss en promenad till förskolan och lämna lilleman en stund. Även om jag vill ha honom hemma hela dagarna så blir han less och vill leka med sina kompisar hellre än å vara hemma med mamma och lillasyster. Förstår honom. Han börjar bli stor nu!
Men oftast lämnar jag och hämtar senare/tidigare än vad jag sagt ;-)

Idag blir det att åka och kika på en ny vagn till lillan. En som är lite mindre än den här vi har. Titta går ju alltid men jag tänker inte lägga ut en förmögenhet på en vagn då vi har en. Men vi får se...
Jag har hittat en jag vill ha, så det blir att kika på den å se om det är nåt att ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0