28 dagar senare

Idag avslutas fitnessfighten. Även om månaden inte har gått riktigt som jag hoppats på är jag ändå riktigt nöjd med resultatet!

Bröst: -3,5cm
Under bröst: -4cm
Midja: -8cm
Mätt över navel: -10cm
Lår: -4cm
Arm: -1,5cm
Rumpa: - 4,5cm

Vikt: -3kg

Hade som sagt hoppats på mer men även om kilona inte försvunnit så har det hänt grejer med cm! Så jag är ändå rätt nöjd med tanke på att det bara gått 28 dagar. Det märks tydligt på kläder och jag känner mig "lättare". Och tittar jag på före och efter bilderna så blir jag nästan gråtfärdig av att se hur jag såg ut... Fullt med skit fanns det i kroppen då.

Nu är det bara att fortsätta jobba på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0