Feb. 12, 2013

Jag somnade i soffan med ipaden i handen igår... Trött kan man säga. Alice åt vid 00 sen vaknade hon inte förrän 6.30 imorse och ville ha mat! :-O skönt kan jag lova! Jag hoppas denna natt blir likadan, vill som få bort det där 03-04 målet... Känns som onödigt. Men nu tryckte hon i sig 240ml fullkornsvälling och har ätit bra hela dagen i övrigt så jag håller tummarna!

Alice var trött vid halv tio så vi la oss i soffan och hon fick somna på min mage... Sen somnade jag med. Vi vaknade halv tolv. Efter lite lunch tog vi oss en promenad på ca 1 timma. Himla skönt!

Sen har vi spenderat eftermiddagen här hemma med att leka tittut, kurragömma, tagen och sjungit en massa sånger. Det är så roligt nu då hon är med så mycket! Hon har även börjat våga sig ut på äventyr i lägenheten och sitter inte längre fast i mig som en igel.

Det är så häftigt vad mycket som händer på så kort tid i de små livens liv! Ena dagen kan dom inte, nästa dag kan dom!
Hon sover dessutom hela nätterna i sin egen säng... Jag som trodde det skulle vara omöjligt att få henne att sova i sin säng en hel natt. Men nu då hon äter välling så ger vi henne bara flaskan till henne så äter hon själv på natten i sin säng. Och somnar sen om igen... Eller ja, hon sover typ när hon äter ;-P

Rickard har åkt på träning. Jag har precis slängt i en tvätt och nu blir det träning för mig innan jag gör kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0