Stolt mamma

Jag förvånas varje dag över vad mycket mina barn lär sig. Mammahjärtat är stolt dagarna i enda!

Alice älskar att pussas!! (Som resten av den här familjen :-)). På morgonen då hon vaknar ger hon mig och Rickard massa pussar. Det är himla mysigt då hon helt spontant kommer fram och ger mig en puss. Eller ger Alvin en puss. Han tycker det är roligt!

Hon tränar varje dag på att stå utan stöd och utvecklas därefter. Min pappa tror att hon kommer gå innan hon är 9 månader... Jag hoppas inte på det även om jag tycker hon är duktig.
Hon dansar då hon hör musik. Inte så konstigt då vi är en musikfamilj. Här är knappt en tyst stund om dagarna, musik på jämt. Alvin älskar också musik och dansar gärna! Det blir mycket dansstunder på dagarna :-)

Alvin är den bästa storebror som finns. Han är så himla snäll med Alice och har sånt tålamod med henne. Även om han ibland blir arg efter att hon tagit hans bilar en gång för mycket. Men det hör till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0