Det finns inget dåligt väder... Bara dåliga kläder

Trots dessa -20 tog vi oss ut idag. Jag var tvungen att hitta kläder åt Alice. Då jag nu försökt tryckt på henne 68 alldeles för länge... Tycker dock inte att det fanns särskilt mycket fint på varken hm, lindex eller kappahl. Och hittade jag nåt som föll i smaken fanns det inte i storlek 74... Såklart. Alltid ska det vara nåt. Men hon fick sig tre par byxor, 2 bodysar och en tunika. Och så den där jä*la katten på var och vartannat plagg! Gillar verkligen inte Hello Kitty. Eller spiderman och sånt där skit. Mumin går dock bra ;-)
Sen tänker jag väldigt lite genus med tanke på mitt jobb men rosa på en tjej är bra fint. Jag köper nästan bara det till Alice. Trodde aldrig jag skulle bli en sån mamma om jag fick en tjej, men jag är rätt tjejig av mig själv också så det kanske är därför. Hon är bara så fin i rosa mot sin gyllenbruna hy!

Nu blir det tvspel med min bruna chokladbjörn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0