Ett nytt år

Året som gått har varit ett händelserikt år. Vår älskade dotter föddes och förgyller våra liv. Hon har blivit så stor så fort och hon kan så mycket redan. Jag tror att hon lär sig mycket genom att se hur storebror gör. Och han försöker mer än gärna "lära" henne så mycket han kan. Jag är så otroligt stolt över mina barn!

Det här året kan inte börja på ett bättre sätt. Jag är lyckligare än nånsin, mer målmedveten än jag nånsin varit. Jag har världens bästa familj och vi har alltid så roligt tillsammans. Jag har världens bästa man som alltid ställer upp. Som älskar mig för den jag är. Som jag sagt förut: även då det är som sämst är jag mer lycklig än jag var innan jag träffade min prins. Det är såhär livet ska vara. Vi har så många drömmar och mål vi vill uppnå tillsammans och det är så härligt. Att ha nån som har samma drömmar som mig. Då vet jag att vi kommer gå hand i hand genom livet och aldrig tröttna. Alltid stötta varandra och alltid ta emot varandra då vi faller. Jag är fortfarande lika kär som jag var då jag träffade honom. Det är så underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0