"Ja jag är lyckligare nu"

Imorse klev vi upp vid halv åtta. Tänkte jag skulle ge Rickard sovmorgon men han kom upp runt kvart över åtta med motiveringen:" jag vill hinna vara med min familj innan jag ska åka och spela match!" Underbara man.

Vi hade en helmysig morgon med mycket kel och lek med barnen <3

Rickard åkte vid halv tolv. Vi packade ordning lite fika, drog iväg och hämtade Frida och Freya och åkte sen för att se på matchen. Det blev dock förlust för Umeå... Så vi hade inte en sån nöjd man då han kom hem.

Rickard gjorde middag, kött, hemlagad klyftpotatis, morötter och sås. Gott gott!!

Barnen sover sedan en timma tillbaka. Lägenheten är ihopplockad från leksaker. Disken diskad.

Nu blir det mys med min älskade fina underbara man. Jag kunde inte fått det bättre! Jag förvånas varje dag över hur bra han är, så bäst för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0