Lördag

Just nu sitter jag på Leos Lekland med en sovande Alice i famnen. Bror, Anna och tindra är här också. Jag som inte hade planerat in nånting idag är nöjd över att få göra nånting. Rickard är i Sundsvall och spelar match. Innan matchen var han in på Ikea och handlade lite smått. Typ ljus och sånt som alltid går åt.

Alice har varit sjuk nu sedan i tisdags. Varit riktigt hängig... Nu börjar vi äntligen se en ljusning och hon börjar bli bättre. Tillbaka till sitt glada jag igen :-)

Igår blev vi med ny soffa. Känns jäkligt skönt då den vi hade var både trasig och full med både kräks och kissolyckor. Den här går att ta bort tyget på så vi kan tvätta. Vi är himla nöjda!

Vi fick även hem taklampan jag beställt till vårt sovrum igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0