Lördag

Imorse vaknade Alice kring 07. Då gick Rickard upp med henne så jag fick sova. Underbart! Då det bara är jag som duger om nätterna så blir det ju jag som är vaken då hon är vaken också. Snacka om mammig just nu. Så jag sov till kvart över åtta, sen var det frukost tillsammans. Kvart över nio åkte Rickard iväg till Östersund för att spela match. Jag la Alice för en sovstund vid kvart i tio sen sov hon till klockan 12. Alvin som är lite hängig fick välja vad han ville göra och han valde att se film. Så vi myste ner oss i soffan. Han låg så nära och kramades hela tiden, himla mysigt! Jag slumrade till lite nu och då också, inte helt fel.

Strax efter att Alice vaknat kom Sofia hit med lille axel. Vi gjorde lunch tillsammans och hade trevligt. Direkt efter lunchen slängde jag Alvin i säng. Han är så himla trött efter de veckor han varit hos sin pappa så han behöver vila på dagen. Idag sov han 1 och en halv timma!!! Då väckte jag honom.
Alice gjorde sin andra och sista sovstund för dagen från tjugo över två till kvart över tre. Vid halv fyra åkte Sofia och axel hem. Kändes skönt med lite sällskap då Rickard inte är hemma.

Nu blir det snart middag sen mys med barnen innan sängdags. Älskling kommer väl hem lagom tills barnen har somnat. Då blir det mys!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0