Överflöd av känslor

Nu var det länge sen jag grät... Kanske en vecka. Jag är en gråtare och gråter nästan varje dag. Ibland för att det bara blir för mycket helt enkelt, ibland för att jag är arg, trött, irriterad. Ibland för att jag är glad. Gråta är mitt sätt att ventilera mina känslor vare sig det är glada eller arga tårar. Jag kan tycka det är skönt att gråta. Jag har inte alltid varit en gråtare... Förut höll jag allt inom mig, jag kanske har blivit känsligare för varje barn.

Jag tror gumman håller på att få sin tredje tand nu... Tyckte mig se nånting vitt i hennes mun idag. Och sömnen är orolig igen.. Och äter dåligt. Det har som blivit tecken på att det är tandsingar på G. Jag tycker det är jobbigt att hon äter dåligt, jag är alltid så rädd att hon inte får i sig tillräckligt. Men hon äter väl då hon är hungrig.

Idag bytte vi bilstol till bästa storlek. Har väl varit läge att göra det för några veckor sen egentligen men vi har varit lite lata. Enda nackdelen är att hon nu måste sitta bak i bilen och det känns lite trist. Är ju van att ha henne bredvid mig fram.

Imorgon blir det till att dra en sväng på stan. Nu har jag tryckt på Alice 68 länge nog. Det är bara att inse att det inte går längre. Och storlek 74 är nånting som det inte fanns nånting ifrån då Alvin var liten, inget jag fick med mig i separationen med K iaf. Så det blir att införskaffa några plagg imorgon. Storlek 80 finns det mängder av här hemma men dom drunknar hon i än så länge.

Vi gjorde även pulkapremiär idag! :-) hon tyckte verkligen om det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0