Sollefteå tur å retur

Vi klev ur sängen vid 08 imorse, klockan 09 var vi påväg ut till bilen för att dra till Sollefteå. Vi åkte först till Statoil och tankade och grejade. Vi var i Sollefteå vid halv ett. Vi stannade hos min faster först. Efter det drog vi och käkade pizza, Sollefteås pizza är fasen den bästa pizzan! Efter det träffade vi mamma, mormor, morfar. Då vi umgåtts med dom en stund drog vi och åt med Cissi och Patrik. Oj så jag saknar den damen!! <3 det kändes bra i hjärtat att få umgås en liten stund <3 hon värmer min själ.

Efter det åkte vi hem. Det blev en snabbvisit men den var uppskattad av alla vi träffade. Jag har inte varit där sed an sommar 2011 så det kändes skönt att hälsa på.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2710949/images/2013/pic_51084eb49606ee31b591e5c7.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0