äntligen

jag har inte kunnat uppdaterat bloggen på ett tag då det varit en massa strul med telefonen och inloggning. Men nu så!

Jag har blivit med ny telefon. Nu har jag bojkottat iPhone ett tag så får vi se hur det känns.

Sist jag skrev så strulade Alice rätt mycket med sömnen om kvällarna. Vi kom till slut fram till vad problemet tycktes vara; hon sov för mycket på dagarna. Så nu sover hon 1 gång om dagen i max 2 timmar. Hon är en helt annan bebis! Sen har vi ställt hennes säng bredvid vår och fällt ner ena sidan så hon kan ta sig i och ur den själv. Vi vet inte men vi tror att hon kände sig instängd i sängen bakom spjälorna. Men nu har vi hittat vad som fungerar för henne och det känns så skönt. Och vår duktiga prinsessa som kan klättra ur sängen själv. Det blir nog att byta säng till henne snart, Vi har en men den är så smal så då får hon ha spjälsängen med madrassen i "spädbarnshöjd" och så nedsänkt sida så hon tar sig ur.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0