helgen

Igår jobbade Rickard så jag och barnen fick roa oss själva. Vi städade lite här hemma inför helgen på förmiddagen och sedan blev det sovdags för den lilla. Medan hon sov passade jag och Lilleman på att mysa, prata och kramas. Den tiden är viktig på dagen nu, den tid vi får vara själva en stund. Och han är så himla go!

Vid 14 åkte vi iväg en sväng på barnens hus och fyndade lite kläder åt barnen på rean. Jag gillar att vara i tid inför den kommande starten på förskolan. Så långärmat blev det. Både till Alice och till Alvin hittade jag. Sen åkte vi och hämtade vem vår man/pappa från jobbet. Då blev det handling sen hem och packa ihop lite grejer och sen gick vi till brorsan m familj för middag. Alvin cyklade dit och vi gick. Det blev grillat med en massa gott!
Vi gick hem vid åtta och barnen somnade direkt Vi kom hem. Resten av kvällen myste jag och Rickard framför en ny serie Vi börjat se.

Idag klev vi upp halv åtta jag och Alice. Alvin kom upp för ca 5 min sen. Idag har vi inga planer förutom att Alvin ska på kalas med sin pappa vid två. Kanske. Han lovat mycket men håller sällan....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0