Jul. 09, 2013

idag är en sån dag då alla känslor jag har inom mig bara väller över och jag tåras över vilka fina människor jag har runt mig. Över vilken kärlek det finns till min man och mina fina barn! Jag hittade verkligen det bästa. Ibland känns det för bra för att vara sant, att Rickard är för bra för att vara sann. Vi är i sån harmoni i vårt förhållanden just nu, och det flödar av kärlek. Visst är det småtjafs men så ska det vara då man är två individer med olika viljor. Vi är så lik men ändå så olik varandra. Vi kompletterar varandra som handen passar i en handske.

Jag tror jag måste skriva hur bra jag verkligen har det med min familj, bara för att förstå att det är på riktigt. Svårt att förklara men det känns som att jag lever i en dröm fortfarande, att det verkligen går att må bra i ett förhållande. Att ha hittat en man som ger mig det jag behöver, ser mig och finns för mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0