lyx

just nu ligger både jag och Rickard kvar i sängen, klockan är 10:08. lyxigt värre! Alice är med sin farmor och jag tror att dom har gått ut på en promenad för det är då alldeles tyst här hemma. Hon är så go Rickards mamma. Vi blir så ompysslade och hon gör gärna allt hon kan för att vi ska få vila. Igår va vi en sväng på stan och Alice fick med sig mängder med kläder inför förskolan från farmor. Så igår satte jag mig för att märka alla hennes kläder också, så nu är det gjort. Det är så skönt att hon kan hjälpa till att handla saker gumman.behöver, Vi är ju inte direkt gjord av pengar så ett tillskott såhär är guld värt. Hon ska stå för Alice vinteroverall sen också, guld värt även det!!

så idag tog hon Alice då.hon vaknade så vi får.sovmorgon. Tycker det är så kul att hon engagerar sig så mycket. Som hon sa igår: det är bara att säga till om ni behöver hjälp nån.helg eller bara vill vila, då tar jag tåget upp på fredagen, det tar bara fem timmar.

Jag är inte van att ha såna föräldrar/farföräldrar, hon är guld värd! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0