Alice 1 år!! <3

Igår fyllde år prinsessa ett år. Tiden går ruskigt fort men samtidigt tycker jag hon varit ett sedan hon började gå... Vi hade en fantastisk dag med mycket fina vänner på besök. Alice var så trött då dom flesta åkt hem så hon somnade i min famn vid fyra. Sen somnade jag och Rickard också så vi vaknade inte förrän kvart över sex, så Alice somnade inte klockan sju direkt... Men men, hon fyller bara ett en gång.

Ord som hon kan:
Titta där! (Titta dä!)
Titta här! (Titta hä!)
Lampa (ba)
Mamma
Pappa
Nej (nä!)
Tack tack (ta ta)
Titta
Aj aj

Hon lyssnar allt som oftast när vi säger till henne och hon förstår enkla instruktioner som: "du måste vända dig om när du klättrar ner från soffan"
Hon älskar att kramas och pussas och gör det ofta.

Fina presenter fick hon också igår:
-en stokkestol från farmor
-madrass till stolen från oss
-haglöfsryggsäck och bok från mormor och morfar
-böcker från morbror med familj
-kläder från Janita, flisan och Danne
-bakset från jaqueline
-bok från Uffe, Sofia och axel
-sandset och bok från Pia med familj
-kläder från Rickard mormor
-kläder från min mormor och mamma
-instrument, bultbräda och speldosa från oss
-onepiece från oss

Listan är inte full ännu då alla inte kunde komma igår.

Hon är väldigt nöjd med alla sina presenter <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0