Bra natt

Trodde såklart att lillgumman skulle krångla massor inatt pga vaccinationen men hon har sovit lugnt hela natten. Men hon är lite extra känslig i humöret idag så sig själv är hon inte riktigt. Hon känns varm så hon har nog lite feber också... Men hon är pigg i övrigt!

En observation som jag gjorde alldeles nyss,när jag låg i soffan och tittade på då mina busar lekte. Jag låg still i soffan, jag behöver inte springa efter det lilla trollet. Hon vet vad hon får röra och inte. Säger jag nej så lyssnar hon och går därifrån. Då jag tänker efter så är det rätt lyxigt, att kunna ligga i soffan och se på mina barn då dom leker. Alvin pillade på allt, hade tappat båda öronen rätt ofta och skrattade bara då jag sa nej. Haha, så olika det kan vara!

För mig känns Alice alldeles för stor och medveten för att precis ha fyllt 1 år. Men så har jag bara Alvin att jämföra med också. Han var/är fortfarande ett energiknippe av dess like och Alice är rätt lugn även om hon är full i bus. Men båda mina solstrålar är så glada jämt! <3 trots deras humör som pendlar ibland. Men dom är som mig, blir arg på en gång, uttrycker sin ilska, och sen är dom glada igen.

Jag kan inte vara mer är stolt över mina fina barn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0