Lycka

Kärleken till sitt barn är den största av dom alla. Jag kan säga att jag visste inte vad älska var innan jag fick barn. Och så hoppas och tror jag att dom flesta som fått barn känner. En sak som gör att mitt hjärta smälter är kärleken mellan Rickard, Alice och Alvin. Rickard skiner som en sol och är så stolt då han är med dom. Då vet jag att även dom tuffaste hjärtan kan smälta.

Jag är så stolt över vår familj. Över vad vi har och vad vi vill bli. Många trodde att vi inte skulle hålla. Att det skulle ta slut fort. Det har varit jobbigt, vi har haft våra svackor men samtidigt är kärleken starkare än nånsin och växer för varje dag. Det bästa som finns är att vakna på morgonen, då man ser ut som ett skogstroll, och min man säger: oj vad du är vacker! Då vet jag att han älskar mig om han tycker jag är vacker då jag ser ut som sämst.

Det är som en god vän sa till mig:" ni är så lätta att tycka om! Så lätt att vara med. Ni är lite småtokiga och det finns så mycket kärlek i er familj"
Att få höra det gör mig gott i hjärtat <3

https://cdn1.cdnme.se/2710949/7-3/pic_51aecf969606ee7523dc193a.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0