Söndag

Idag sov båda barnen till 08, snacka om lyx i det här hushållet!
Rickard fick lite sovmorgon men kom upp vid nio. Vi åt frukost och sedan åkte vi till 4h-gården och tittade på djur. Alice blev helt lyrisk! Hon älskar djur. Vid elva åkte vi hem och käkade lunch sen tog vi oss alla en liten sovstund. Alice vaknade vid 14 och då åt vi Mellis och sedan gick vi till en lekpark. Där träffade vi freya, Frida, Jocke, Felicia och Janita. Vi var där i nån timma sen åkte vi på kärnan och åt pizza/sallad. Vi la barnen vid sju-halv åtta men båda har tjorvat sen dess. Alice sover fortfarande inte... Såna här kvällar blir man som förälder riktigt less, hon är trött men något stör henne och hon kan inte berätta varför. Hon har dessutom kommit in i nån period där hon sover väldigt oroligt på kvällarna innan klockan tolv... Vi ska försöka klura ut varför och sen hitta på några nya metoder som kan fungera för henne.

I övrigt måste jag bara säga att livet inte kan vara bättre än såhär! Jag har världens finaste man vid min sida. Som ger mig det jag behöver. Som ser saker jag behöver när jag inte ser det själv. Som säger varje dag hur vacker jag är. Att han älskar mig. Som ser mig för den jag är och älskar mig för det. Jag är fortfarande sådär kär som jag var från början. Det är bara så mycket kärlek mellan oss. Skratt i mängder. Givetvis kan vi bli arg och ledsen på varandra också men vi pratar om det direkt och sen är vi vänner igen. Det är sån harmonisk stämning här hemma jämt. Jag verkligen älskar mitt liv och vad vi gör det till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0