11

Jag vet inte riktigt vad lillgumman har fått för sig men hon är expert på att krångla om nätterna.. Hoppas det bara är en period.

Eftersom att det är sportlovsveckan får Alvin vara hemma med oss. Det blir mysigt! Idag ska vi till logopeden igen och efter det blir det lunch med vår bästa pappa/man <3

Alice tränar dagligen på att gå och hon har blivit så himla duktig!

Helgen har varit himla bra! Lördagen spenderades med våra fina vänner Sandra och Mogge. Julia kom förbi en sväng också, roligt!! En sån trevlig kväll var längesen jag hade. Tror dom åkte hem vid halv två. Det var middag, spel och en massa prat. Igår var en familjedag. Vi slöade hela förmiddagen sen efter lunch tog vi en promenad, gick förbi barnens hus och köpte galonvantar till lilleman. Sen förbi affären och handlade lite. Då vi kom hem blev det middag. Barnen somnade vid 19. Efter det satte sig jag och Rickard i soffan och skulle spela yatzy på ipaden. Jag somnade dock nästan direkt. En aning sliten efter gårdagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0