9

Igår somnade jag i soffan innan 21... Trött!!! Jag vaknade sen vid 03.30 av att Alice ville ha mat. Rickard hade tydligen gett henne mat vid elva men då sov jag!
Hennes nya tid att kliva upp är alltså runt 06... Suck men det är bara att gilla läget.

Nu vet jag varför jag ALDRIG kommer skaffa nåt djur som hårar... Det är hår överallt!!!! Jag ogillar inte hundar, katter osv men jag skulle inte vilja ha en egen som är här hemma dagligen. Jag skulle städa ihjäl mig! Tycker det är himla läskigt då man ser hundhår lite överallt, eller att Alice hittar nåt hår och stoppar i munnen och för att inte tala om håret som fastnar på alla hennes leksaker....
Nä huvva... Äckligt. Djur som hälsar på är helt okej, då städar man en gång sen är det borta. Men skulle det bo en hund eller katt här skulle jag få spunk, och dammsuga heeela tiden.

Alice sover nu, Alvin ser film så då passar jag på att moppa golven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0