Förkylning och tänder...

Gumman har blivit jättesnorig och tät i näsan. Såg sen att hon är svullen och röd i munnen i underkäken där hörntänderna är. Så frågan är om dom är på G upp samtidigt. Sist hon var såhär förkyld så kom ju dom första tänderna upp.
Dagen igår kände jag mig riktigt hängig också. Ont i kroppen och huvudet kändes mossigt. Rickard slutade 12 igår så han kom hem och tog hand om mig.

Inatt inledde jag operation sluta-äta-på-natten. Hon vaknade vid 22,då fick hon lite välling eftersom hon åt så dåligt vid läggdags. Sen vaknade hon halv tre,men då fick hon inget mer än vatten. Hon skrek i ca 1 timma men sen somnade hon om. Nu gäller det bara att fortsätta resten av veckan. För nu är jag riktigt less på att hon äter bara för att äta. Rickard sov i Alvins rum så han inte skulle bli störd eftersom han ska jobba idag.

Idag blir en lugn dag. Får se om det blir en promenad. Det är så fint väder så jag borde ju gå ut. Är dock helt slut i kroppen idag också och ont i halsen. Det är väl min tur nu kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0