Hej vardag

Just nu sitter jag i Alvins säng och tittar på då barnen leker. Jag är helt slut i kroppen och har varit i snart en veckas tid. Hur mycket jag än sover är jag skittrött konstant. Har somnat i soffan runt 21 varje kväll. Insåg kroppen att den är ett år äldre nu och börjar ge upp? Känns nästan så. Eller så beror det på att kidsen fått för sig att kliva upp halv sex-sex varje morgon....

Imorgon är det den årliga Bandygalan. Då kommer pappa/morfar hit och är barnvakt till Alice. Alvin åker till sin far. Vi blir dock inte kvar länge då Rickard jobbar i helgen och börjar klockan 06 på lördag morgon.

Nu väntar jag bara på att jag ska få hem mina handlingar till körkortet så jag kan fixa nytt. Sen är det bara att ta tag i alla andra ställen, kort osv där jag måste meddela att jag har nytt efternamn. Det är lite fix och trix men det är det värt!!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0