Living My dream

Tänk vad lyckligt lottad jag är. Två Underbara barn och en man som alltid finns vid min sida. Fina vänner som alltid finns nära <3 sen har jag en massa ohyra runt mig också men dom lär jag mig leva med, för att jag måste...

Jag och Rickard har inte varit tillsammans särskilt länge, i mångas ögon. Och vi har fått kämpat en hel del tillsammans men kärleken finns alltid där. Allt är inte guld och gröna skogar jämt, och det ska det inte vara heller. Då uppskattar man aldrig hur bra man egentligen har det. Just nu känns det som att livet går vår väg, att det flyter på i den riktning vi vill.

Va och klippte mig i tisdags och i lördags fick jag hjälp att färga håret. Jag är nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0