Söndag

I fredags var det bandygala. Det var himla trevligt! Var hemma kring halv två. Jag var nykter så det var skönt att åka hem då alla började bli för full. Det var riktigt jobbigt att kliva upp igår morse. Rickard jobbar hela helgen så jag och gumman är solo. Vi myste hela morgonen igår tills jag fick nog och kände att vi var tvungna att göra nåt. Det var så fint väder så även om kroppen helst bara ville sova så gick vi ut på promenad. Vi gick i över tre timmar! Alice sov 2 av dom timmarna. Gick förbi lite affärer och hittade lite vårfint åt kidsen. Alice växer så det knakar! Köpte storlek 80 och tänkte att hon kommer kunna ha dom då det blivit lite varmare. Men då jag provade kläderna på henne så satt dom perfekt redan nu. Vägde och mätte henne här hemma(så det är bara ungefärliga mått) och resultaten blev då 8,5kg och 75 lång! Hon börjar lägga på sig nu :-) det är bra med tanke på hur mycket hon rör sig om dagarna. Hon sitter inte still mer än de gånger hon sover typ. Full fart hela tiden på dom små benen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0