15 maj

Just nu sover Alice. Idag får hon sova i sin säng då jag naturligtvis glömde hennes vagn i bilen. Hoppas på att hon sover länge ändå!
Halv två ska vi hämta lilleman och sen bär det av till sjukhuset där Rickard får ta barnen och jag ska till tandläkaren. Huvva... Jag antar att dom ska rotfylla idag. Ikväll blir det träning... Känner mig inte ett dugg peppad just nu men hoppas på att det vänder.

Dags att börja fundera på vad lillgumman ska få då hon fyller år. Himla svårt det där då dom fyller ett. Men jag är lite anti leksaker då hon ändå tycker allt annat än just sina egna saker är roliga. Plus att hon har leksaker i mängder. Hon ska få en tripp trapp stol iaf. Sen blir det nog böcker och uteleksaker.

Det behöver inte vara så mycket och så märkvärdigt då dom är så små. Det räcker med lite presentsnöre egentligen ;-) sen är visserligen mina barn lite bortskämda och får saker lite titt som tätt ändå. Så dom har ju typ allt dom behöver och vill ha just nu. Skäms på mig faktiskt... Jag måste bli bättre.

Nä nu blir det vila en stund sen hämta hem trollungen! <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0