3 maj 2013

Idag slog vi upp våra ögon kvart över sex. Rickard har varit hemma idag också och försökt vila bort sin förkylning. Det är bra att han lyssnar på sin kropp och stannar hemma då han är sjuk. Jag själv är dålig på sånt...

Vi myste på här hemma fram till klockan var 10, då klädde vi på oss och gick ut. Vi gick till parken här bredvid, Alvin cyklade dit. Vi lekte i sanden, gungade och busade i massor! Sen gick/cyklade vi till affären och handlade lunch. Efter lunch sov Alice och vi andra vilade ner maten med en film. Jag somnade dock efter fem minuter in i filmen. Klart man somnar då lilleman ligger bredvid och stryker mig på kinden <3 himla mys!

Alvin åkte till Kristian 14.30... Jämt när han har åkt så måste jag åka iväg och göra nåt, det är verkligen inte roligt att vara hemma. Så vi drog iväg och handlade. Då vi kom hem blev det middag och sedan städning av lägenheten. Alice somnade gott vid 19.
Rickard har sett hockey medan jag suttit och spelat candy crush. Jag är fast i det där spelet! Roligt är det!

Snart vaknar nog gumman för lite välling. Men nu blir det film och massa mys med min fina man <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0