7 maj

Igår blev det sammanlagt ca 2 timmars promenad plus ett corepass. Det känns i kroppen idag.

Idag jobbar Rickard till fyra. Och just idag ville jag verkligen att han kom hem tidigt... Jag och Alice ligger fortfarande i soffan och myser under täcket. Hon klev upp halv sex och vi har hunnit sova mellan halv nio och tio. Nu blir det snart lite lunch i magarna sen måste jag göra nåt, så det blir nog en promenad. Bilen får vi inte köra eftersom sommardäcken inte kommit än. Men förhoppningsvis kommer dom idag.

Såna här dagar är inte roliga. Jag har massor jag behöver göra här hemma men jag har ingen lust alls. Så därför äter vi lunch och sen flyr vi fältet ett tag. Så kanske jag har lust då jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0