En riktig mysdag <3

Dagen började vi strax innan sex imorse. Alvin sov dock till halv sju. Vi åt frukost och myste sedan en stund i soffan. Vid åtta drog vi på Coop, handlade lite och hämtade ut ett paket från Alice farmor. Det var bland annat presenter till hennes födelsedag. Vi åkte förbi med lunch till Rickard och sedan hem. Då hade Alice somnat i bilen så vi gick till en lekpark så hon fick sova Vidare i vagnen. Hon vaknade vid elva och då år vi lunch. Sen tog vi oss en promenad till barnens hus för att kika på lite presenter till Alice. Hon ska få en stooke tripp trapp stol av sin farmor så jag var dit och kikade på dom. Men det blev så att jag beställde från nätet istället, mycket billigare!

Då vi kom hem åt vi Mellis och sen fick Alice sova en liten stund. Då passade jag och lilleman på att mysa i soffan <3
Efter middagen tog vi oss ännu en promenad och jag kan lova att båda barnen somnade bums ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0