Njutbart

Igår fick jag sovmorgon men klev ändå upp runt 08. Men två timmar extra på morgonen gör mycket!
Alice och Rickard hade haft en riktig mysmorgon <3 vid halv tio tog jag en promenad med janita. Då slog Alice igen sina bruna ögon för sin första vila. Jag kom hem strax efter elva, riktigt skönt!

Jag städade här hemma lite grann och vid 15 började vi göra oss ordning för utekväll. Alice lämnade vi hos fina janita som var barnvakt åt henne hela eftermiddagen och kvällen. Hon är dessutom den första barnvakt som lagt henne för att sova inför natten. Jag känner mig trygg med henne och Alice är trygg med henne också. Det hade såklart gått jättebra!
Jag och Rickard åt middag och sedan blev det bio. Väldigt behövligt att få komma iväg bara vi två! Guld värt! <3
Det blev en sväng på krogen också för att dansa lite. Vi var hemma runt 01. Ja skjutsade hem janita och flisan.

Jag vaknade av Alice imorse vid halv sex. Men sen måste jag ha somnat om för jag vaknade för att gå på toaletten. Kommer in på toan, tittar på klockan och blir chockad, 11:27?!? Då hade Rickard tagit lillgumman imorse med. Det var väääldigt längesen jag sov så himla länge. Jag klär på mig och går ut i vardagsrummet. Då sover båda mina hjärtan.

Vi har haft en riktig myssöndag tillsammans. Legat på en madrass framför tvn och bara bara myst med vår lillgumma. Hon verkligen älskar då vi sitter eller ligger på golvet bredvid henne då hon leker, och hon ska ofta komma och kramas och pussas. Klättra på oss och prata med oss. Vi har verkligen njutit av varandras sällskap idag. Känt lugnet. Jag älskar dessa lugna dagar <3

Det har varit en helt underbar helg, välbehövlig helg! <3 jag har laddat batterierna inför en kommande vecka med hård träning och vardagsysslor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0