Stolt på olika sätt

Jag vet att jag skriver mycket om Alice. Men det är mest för att få ner allt hon lär sig och hennes utveckling nu från början. Det står skrivet lika mycket om lilleman, men på min gamla blogg, då han var liten.

Jag är självklart stolt över mina båda hjärtan. Pratade med en vän igår och frågade om man kan vara olika stolt över sina barn, och det trodde hon. Dom är ju ändå olika individer och kan olika saker.
Jag är riktigt stolt över hur Alvin blivit med tanke på hans svåra start i livet plus en separation. Han är så empatisk och omtänksam. Genomsnäll och riktigt go. Även om han har sina dåliga dagar och sina trotsdagar. Och glad! Så glad mina barn är allt som oftast! Det är så skönt att se dom så glada. Det måste ju betyda att dom mår väldigt bra. Mina fina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0