Nov. 02, 2013

Den senaste månaden har båda barnen hunnit haft vattkoppor. Känns skönt att fått det bortgjort och det har gått relativt bra faktiskt. Dom hat haft varsin natt då det kliat extra mycket och dom varit vaken men sen har det gått bra.

Jag har ju mitt jobb, iaf fram ttill årsskiftet än sp länge. men jag är inte orolig, jag har jobb bara jag vill.

jag ställde mig även på vågen igår och sen jag började jobba har jag gått ner 4 kg(!). Snacka om att jag blev chockad. Då är det inte så konstigt att dom där leggingsen jag köpte i somras sitter dåligt... Jag har inte gjort något speciellt för att tappa dom där kilona men jag tror det handlar om att jag ändrat matvanor och såklart rör på mig mer på dagarna. Det känns iaf skönt och jag tycker det går i lagom takt neråt även om jag skulle vilja att det gick ännu fortare. Men det finns inga genvägar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0